הפסד לחרדים בירושלים • קרבות על זהות האשם ב'יהדות התורה'

ארי וידר 6 Comment on הפסד לחרדים בירושלים • קרבות על זהות האשם ב'יהדות התורה'
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הנציגות החרדית הפסידה באחת ההצבעות המתוקשרות והמדוברות בקדנציה הנוכחית בעיריית ירושלים. הערב (שלישי) הועלתה להצבעה במליאת עיריית ירושלים ההצעה לאישור הספורטק בעמק הארזים.

הנציגות החרדית התנגדה להקמת הספורטק בטענה לחילולי שבת ובעיות צניעות, והצבעה שהייתה צריכה להיות לפני מספר שבועות בנושא, נגנזה לאור הבנתו של ראש העיר כי לא יזכה לרוב.

היום, עם היעדרותם של ארבעה מחברי מועצת עיר חרדיים, נערכה ההצבעה כשההצעה זוכה לאישור של 14 חברים מול 9 מתנגדים, בהם נציגי ש"ס ויהדות התורה.

חברי המועצה החרדיים שנעדרו שלמה רוזנשטיין, חיים אפשטיין, מיכל הלברשטאם ומרדכי הלפרין שטענו כי היעדרות לא הייתה מכוונת וכל אחד הציג סיבה משלו להיעדרותו.

חברי המועצה אף הוסיפו במגננתם ואמרו כי גם במידה שכל הנציגות החרדית הייתה מתייצבת להצבעה הרי שהיא הייתה עוברת גם לנוכח התנגדותם.

כזכור פירסמו בעבר רבני העיר ירושלים מכתב בנושא בו נכתב:

"כאשר נשאלנו אודות הפרויקט 'ספורטק' המתוכנן בעמק הארזים בצפון ירושלים, הננו להודיע דעת מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, שיש להתנגד ולהצביע נגד הפרויקט וקידומו בכל פורום שהוא".

"מהתוכנית כפי שהוצגה עולה, כי הקמתה תגרום לחילול שם שמים וחילולי שבתות המוניים רח"ל בפלטרין של מלך" קבעו.



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    תאכלו את הקש כמו שאומרים בעברית לא הייתם עליכם נבוא בתלונות תתביישו לכם אתם מייצגים את העולם החרדי בירושלים ובהצבעה שגדולי התורה אמרו ופסקו בפירוש שצריך ללכת ולהתנגד לה בכל התוקף אין לכם גבול לחוצפה הניחו עכשיו את המפתחות על השולחן ולכו הביתה פנו את המקום למי ששומע בכל גדולי ישראל אוי לירושלים שכך תיראה עם מתחם ענק של ספורט של היוונים המציאו והכריחו אותנו לעשות כמותם ואנו מסרנו את הנפש איפה המסירות נפש שלנו יהודים בשו והיכלמו

  2. 5

    הנה חיים אפשטיין העצניק מראה את הקנאות שלו…
    בהתחלה בוחר במגעיל הזה ממצעד הגאוה ואח"כ תומך בעקיפין בספורטק.
    חיים, יש לך להיכן לרדת עוד?

  3. 4

    מה ההכללה הזו יהדות התורה שיגידו אגודת ישראל והפלג הירושלמי…

  4. 3

    זו בושה עצומה. היכן הם קוברים את עצמם עכשיו. האם אלו לא נציגי יהדות התורה והשבת ?

  5. 2

    ברקת למד שהחרדים משלימים עם חילול שבת בעיניו מה ההבדל בין זה לחניון קרטא שהחרדים הסכימו לו ועוד הרבה חילול שבת שקיים במרכז העיר איפה חסידי גור שהביעו את ברקת לירושלים העיקר לפגוע בפרוש כנראה ששנלר חשוב יותר מהשבת ולכן קוראים להם יהדות התורה והשבת